.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از بزرگ‌ترين مركز تخصصي بيماران دياليزي گيلان

بزرگ‌ترين مركز تخصصي بيماران دياليزي گيلان با اعتباري بالغ بر 16 ميليارد ريال در بيمارستان رازي رشت به بهره‌برداري رسيد.

رئيس بيمارستان رازي بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداري از پروژه مذكور اظهار داشت: اين مركز با 42 تخت مدرن و دستگاه‌هاي ويژه ظرفيت پذيرش 230 بيمار همودياليزي ثابت با 3 هزار و 500 بار دياليز در ماه و همچنين 100 مورد اورژانسي را به طور ماهانه دارد.

بهروز نجفي افزود: فاز نخست اين مركز با زيربناي يك هزار و 300 مترمربع به بهره‌برداري رسيد و فاز دوم بخش بيماري‌هاي خاص و پيوند مغز استخوان در صورت تخصيص اعتبار لازم در آينده نزديك به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي افتتاح بخش جديد بيماري‌هاي خاص را ايجاد شرايط مناسب براي ارائه خدمات به بيماران در فضاي استاندارد اعلام كرد و گفت: با افزايش فضاهاي مناسب بهداشت و درمان، كيفيت خدمات‌دهي، سرعت بهبود و رضايتمندي بيماران افزايش مي‌يابد.

نجفي با بيان اينكه فضا و سيستم‌هاي درمان بايد جلوتر از نيازهاي جامعه درمان باشد، تصريح كرد: پيش‌بيني آينده براي نحوه خدمات‌رساني با توجه به پيشرفت‌هاي مدرن دنيا بسيار اساسي است.

رئيس بيمارستان رازي رشت وجود بافت‌هاي فرسوده و كهنه بيمارستاني را از چالش‌هاي بزرگ حوزه درمان و سلامت ذكر كرد و افزود: افزايش خدمات با توجه به پيشرفت‌هاي علمي و تكنولوژي سلامت به علت كمبود فضاهاي درمان چندان بهينه و كارآمد نيست.

وي با اشاره به اينكه بافت‌هاي 60 سال پيش بيمارستاني سبب كاهش رضايتمندي و كيفيت خدمات‌رساني به بيماران است، اظهار داشت: حل مشكلات درماني، سالم‌سازي و گسترش فضاهاي درماني از وظايف مهم جامعه سلامت است و همه مسئولان استان بايد در اين زمينه همفكري و تعامل بيشتري نشان دهند.

نجفي به اهميت و گستردگي فعاليت‌هاي درماني و آموزش بيمارستان رازي رشت اشاره و خاطرنشان كرد: اين بيمارستان در حال حاضر داراي 15 بخش تخصصي و فوق تخصصي و همچنين داراي 53 عضو هيئت علمي است و در بخش آموزش نيز در سال 565 دستيار در رشته‌هاي تخصصي و پنج دستيار در بخش فوق تخصصي فارغ‌التحصيل مي‌شوند و 100 دانشجو نيز دوره‌هاي آموزشي خود را در اين مركز مي‌گذرانند.

رئيس بيمارستان رازي رشت تصريح كرد: ماهانه چهار هزار خدمات بستري طولاني و كوتاه مدت و 11 هزار ويزيت سرپايي در درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي بيمارستان صورت مي‌پذيرد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت مناسب‌سازي فضاي درماني و آموزشي بيمارستان رازي و بازسازي آن كيفيت سلامت و ارتقاي سطح درمان استان افزايش مي‌يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.